Skip to main content

Communicatie advies

Communiceren, we doen het de hele dag, maar hoe bereik je een doelgroep die je niet bij je aan tafel hebt zitten? Of van wie je niet goed weet waar en hoe je onder hun aandacht kunt komen?

Waarin onderscheidt u zich?

Zowel offline als online communicatie vergt een gedegen aanpak waarbij begonnen wordt met een doelgroeponderzoek en een swot-analyse van het bedrijf. Daarnaast is het belangrijk om te bedenken wat aan uw bedrijf, product of dienst nu zo bijzonder is, wat zijn uw unique sellingpoints? En hoe kunt u zich onderscheiden van de concurrentie? Wat is uw waardepropositie?

Wat wilt u bereiken?

Wanneer in kaart gebracht is waar de kansen liggen en waar de knelpunten, kunnen deze naast de geformuleerde doelstellingen gelegd worden. Wat wilt u met de externe communicatie bereiken? En wat moet daarvoor intern aangepakt worden?

Advies specifiek voor uw organisatie

Een goed advies komt niet uit te lucht vallen maar is het resultaat van diverse onderzoeken en gesprekken. Daarnaast zullen de uitkomsten uit de onderzoeken en gesprekken moeten worden geanalyseerd en vertaald naar een advies specifiek voor uw organisatie.

Lucians heeft ruime ervaring in het adviseren van ondernemers op het gebied van offline en online communicatie. Neem contact met ons op voor een communicatieve afspraak, we luisteren graag naar u.