Skip to main content

Conceptontwikkeling

Conceptontwikkeling - het klinkt als iets wat alleen grote bedrijven (laten) doen, maar iedere ondernemer doet er goed aan conceptmatig te denken. Ieder product(lijn) heeft namelijk zijn eigen verhaal en doelgroep en het is goed om daar een concept omheen te ontwikkelen. Dit hoeft niet meer te zijn dan één lijn hanteren in de uitingen - zowel online als offline.

Hier gaat natuurlijk wel wat denkwerk aan vooraf. Samen met u formuleren we de producteigenschappen, wat de doelgroep daar in zou (moeten) aanspreken, wat uw boodschap is aan uw doelgroep en we bepalen een strategie. Hoe gaan we de doelstellingen bereiken en de doelgroep overtuigen?

Deze strategie is uitgangspunt voor het bepalen van de middelen die we gaan inzetten om middels uitingen dit product onder de aandacht te brengen. Daarnaast gaan we mockups (visuele uitwerkingen) maken en maken we een planning om de campagne gestroomlijnd te laten verlopen en alle afzonderlijke uitingen optimaal op elkaar aan te laten sluiten.

Ook wanneer uw campagne niet zo uitgebreid hoeft te zijn, denken we graag mee hoe we uw product(en) en dienst(en) het beste bij uw doelgroep onder de aandacht kunnen brengen.